Zaproszenie do składania ofert

W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zapraszamy do złożenia oferty  cenowej na:  „Wymianę kotła centralnego ogrzewania w kotłowni Przedszkola Samorządowego
 w Rajsku” ...

 

                                                                                                   Rajsko, 17.09.2013r.

                                                                                                                                                                                                 

 

ZAPROSZENIE OFERTOWE

 

 

W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

zapraszamy do złożenia oferty  cenowej na:  

 

„wymianę kotła centralnego ogrzewania w kotłowni Przedszkola Samorządowego

 w Rajsku”

 

1.     Nazwa i adres zamawiającego :

 

Przedszkole Samorządowe w Rajsku, ul. Rabatkowa 2, 32-600 Oświęcim, tel.: 33 843-25-90

 

2.     Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotła centralnego ogrzewania  w  kotłowni Przedszkola Samorządowego  w Rajsku w zakresie:

 

1)     Demontaż istniejącego kotła, pocięcie i wywóz ze złomowaniem.

2)      Dostawa i montaż nowego kotła o następujących parametrach technicznych:

- rodzaj kotła- automatyczny z podajnikiem ślimakowym, podajnik z prawej strony,

- moc znamieniowa  75 kW

            - zasilanie- 230V50Hz

- płaszcz wewnętrzny kotła wykonany z blachy 8mm.

- wymiary orientacyjne: głębokość1020 mm, wysokość 1200 mm, szerokość zestawu 1950 mm.

3)     Montaż zaworu trójdzielnego ø 50.

4)     Montaż podpięć ø 50.

 

3.     Warunki realizacji: -

1.     Termin realizacji zamówienia: do 21 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.

2.     Wykonawca zobowiązany jest zorganizować zaplecze robót.

3.     Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się w miejscu realizacji robót, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa w miejscu wykonywania robót pracownikom i innym osobom trzecim zgodnie z przepisami w tym zakresie.

4.     Wykonawca będzie utrzymywał miejsce wykonywania robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie zbędne materiały i urządzenia pomocnicze, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.

5.     Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować miejsce wykonywania robót (przywrócić do stanu pierwotnego) oraz przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót.

6.     Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów  i przy użyciu  sprzętu, których dostawę zapewni we własnym zakresie.

7.     Materiały   powinny odpowiadać, co do jakości wymogom   wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 – ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.).

8.     Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały w gatunku I oraz posiadać dla nich wszystkie wymagane świadectwa, atesty i certyfikaty itp.

9.     Odbiór  przedmiotu zamówienia dokonany zostanie w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót.

10.  Wynagrodzenie ryczałtowe.

11.  Rozliczenie Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi jednorazowo na podstawie faktury, wystawionej po protokolarnym bezusterkowym  odbiorze robót dokonanym przez  Zamawiającego.

 

 

 

  1. Okres gwarancji/rękojmi :

na piec- gwarancja producenta- 5 lat na szczelność korpusu wodnego, 2 lata na podzespoły

na wykonany montaż- 2 lata,   licząc   od dnia odbioru  przedmiotu umowy.

 

  1. Warunki płatności:

Wynagrodzenie za  przedmiot zamówienia płatne będzie przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze w terminie  do 14 dni  od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru.

 

  1. Kryteria oceny ofert:   Cena -100%

Zamawiający wybiera ofertę  z najniższą ceną.

 

  1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy:

 

1)     Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 0,5% wynagrodzenia  umownego brutto wskazanego przez Wykonawcę w ofercie:

a)     za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy,

b)    za każdy dzień zwłoki w usunięciu  usterek i wad stwierdzonych w okresie gwarancji  liczony od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na usunięcie tych usterek i wad.

2)     Zamawiający naliczy Wykonawcy karę w wysokości 10% wynagrodzenia brutto wskazanego w ofercie za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy.

3)     Jeżeli zaistnieje obowiązek zapłaty kar umownych przez Wykonawcę, należność z tego tytułu może zostać potrącona z wynagrodzenia za przedmiot umowy.

4)     Strony zastrzegają sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego, przewyższającego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.

5)     Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

6)     W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.

7)     Ewentualne spory wynikłe w trakcie realizacji postanowień niniejszej umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądu właściwego dla miejsca siedziby Zamawiającego.

8)     W umowie zawarte zostaną ponadto wszelkie postanowienia , o których mowa w punktach od 2-5 niniejszego zaproszenia.

 

  1. Sposób przygotowania oferty:

 

a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA”.

b) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:

 

Ofertę cenową należy złożyć do dnia 23.09.2013r. do godz.10:00 w kancelarii Przedszkola Samorządowego w Rajsku  2 ul. Rabatkowa 2,  32-600 Oświęcim.

 

  1. Załączniki:

 

- Oferta

- przedmiar robót

 

 

 

         /-/ Barbara Toczek- dyrektor PS Rajsko

 

 

Tagi