Zaproszenie do składania ofert.

W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zapraszamy do złożenia oferty cenowej na „Wykonanie wymiany ogrodzenia przy Przedszkolu Samorządowym w Rajsku”

Termin składania ofert do 05.08.2013 do godz. 13:00

Rajsko, dnia 31.07.2013r.

 

 

 

ZAPROSZENIE OFERTOWE

 

 

W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

zapraszamy do złożenia oferty cenowej na

 

 

„ Wykonanie wymiany ogrodzenia przy Przedszkolu Samorządowym  w Rajsku”.

 

 

 

I.        Nazwa i adres Zamawiającego:

Przedszkole Samorządowe w Rajsku, ul. Rabatkowa 2, 32-600 Oświęcim, tel.: 33 843-25-90

 

II.        Przedmiot zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest wymiana ogrodzenia wokół Przedszkola Samorządowego w Rajsku na odcinku od strony ulicy Malwowej wg przedmiaru robót ( zał. nr 1)

  

III.        Warunki realizacji:

 

1.     Termin realizacji zamówienia do 10.09.2013r.

2.   Zamawiający przekaże Wykonawcy teren robót w terminie do 3 dni kalendarzowych  od daty  podpisania umowy.

3.    Zamawiający będzie pełnił nadzór inwestorski.

4.  Wykonawca będzie utrzymywał miejsce wykonywania robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie zbędne materiały i urządzenia pomocnicze, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.

5.   W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m.in.: urządzić zaplecze robót, zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania w miejscu wykonywania robót, pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia pomieszczenia i miejsca wokół budynku wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych.

6.  Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu robót i przekazania Zamawiającemu.

7. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia dokonany zostanie w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót.

8.     Ustala się wynagrodzenie ryczałtowe.

9.     Rozliczenie Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi jednorazowo na podstawie faktury końcowej po zakończeniu wszelkich prac i odbiorze ich przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru końcowego robót zatwierdzonego przez inspektora nadzoru.

 

IV.        Okres gwarancji/rękojmi: 

36 m-cy  od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

 

V.        Warunki płatności:

Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia płatne będzie przelewem na  konto Wykonawcy podane na fakturze  w terminie do 14 dni od daty  dostarczenia Zamawiającemu poprawnie wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru robót.

 

VI.        Kryteria oceny ofert:  cena  ofertowa brutto - 100% 

  1. Zamawiający dokona wyboru wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę za całość przedmiotu zamówienia.
  2. Pod pojęciem ceny ofertowej brutto należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust.  1 pkt. 1 ustawy o cenach tj. wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający jest obowiązany zapłacić Wykonawcy. W tak rozumianej cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeśli na podstawie odrębnych przepisów podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym.
  3. Cena ofertowa winna obejmować pełny zakres przedmiotu zamówienia oraz wszystkie prace konieczne do jego należytego wykonania. W ofercie należy podać koszt wykonania przedmiotu zamówienia brutto. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.

 

VII.        Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy:

 

1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 0,5% wynagrodzenia  umownego brutto wskazanego przez Wykonawcę w ofercie:

a)     za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy;

b)    za każdy dzień zwłoki w usunięciu  usterek i wad stwierdzonych w okresie rękojmi  liczony od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na usunięcie tych usterek i wad’

c) za odstąpienie od umowy lub rozwiązanie umowy przez Wykonawcę  z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w wysokości 10% wartości umowy.

2.     Jeżeli zaistnieje obowiązek zapłaty kar umownych przez Wykonawcę, należność z tego tytułu może zostać potrącona z wynagrodzenia za przedmiot umowy.

3.  Strony zastrzegają sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego, przewyższającego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.

4.     Za datę zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

5.   Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

6.  Jeżeli Wykonawca z własnej winy nie rozpoczął wykonywania przedmiotu umowy, pomimo upomnień wykonuje zamówienie niezgodnie z umową lub wykonuje swoje zobowiązania umowne nienależycie, Zamawiający rozwiąże umowę w trybie natychmiastowym naliczając karę umowną.

7.     Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności i powinno zawierać uzasadnienie.

8.     W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego:

a)  Zamawiający niezwłocznie sporządzi protokół inwentaryzacji według stanu na dzień odstąpienia;

b)      Wykonawca zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym;

c)     Zamawiający dokona odbioru wykonanego zamówienia do dnia odstąpienia od umowy oraz zapłaci wynagrodzenie za bezusterkowo wykonaną część robót.

9.  Ewentualne spory wynikłe w trakcie realizacji postanowień  umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądu właściwego dla miejsca siedziby Zamawiającego.

  1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
  2. W umowie zawarte zostanę informacje, o których mowa w pkt. II-V niniejszego zaproszenia.

 

VIII.        Sposób przygotowania oferty:

 

a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „OFERTA”, wraz z kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie przedmiaru robót.

b)    Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

 

IX.        Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:

Ofertę cenową należy złożyć do dnia 5 sierpnia 2013r. r. do godz.13:00 w kancelarii Przedszkola Samorządowego w Rajsku  2,  32-600 Oświęcim.

 

 
Załączniki:

 

1.     Przedmiar robót

2.     Oferta

 

 
 

Dyrektor Przedszkola

/-/ Barbara Toczek

 

 

 

 

 

Tagi